Senioren-administratie
Naarmate de jaren vorderen, kan de vaardigheid – of de interesse – om de eigen administratie te regelen, afnemen. Of de partner, die altijd verantwoordelijk was voor de administratie, valt weg.
Een beroep doen op uw omgeving hoeft niet vanzelfsprekend te zijn. Soms kunnen buren, kinderen of kleinkinderen u hierbij helpen, echter zijn er ook situaties waarbij dat niet het geval of wenselijk is. Administratie vraagt kennis en kunde over belastingzaken en toeslagen. Daarnaast zijn er ook andere instanties waarmee contact gehouden dient te worden, wat niet altijd gemakkelijk is, omdat sommige communicatie computervaardigheden vereist.
Hoe werkt het?
Wij komen bij u thuis en ondersteunen u bij uw persoonlijke financiële administratie. Uw gegevens zijn in vertrouwde handen en u hebt een vast contactpersoon in uw eigen vertrouwde omgeving.
De ondersteuning kan inhouden:
- het ordenen en bijhouden van uw eigen administratie;
- het bijhouden van post en invullen van formulieren;
- het aanvragen van voorzieningen bij uw gemeente;
- het onderhouden van contacten met instanties;
- het betalen van rekeningen;
- het doen van belastingaangiften.
Wat betekent het voor u?
U hoeft de deur er niet voor uit! Wij komen bij u thuis in uw vertrouwde omgeving en ondersteunen u door de administratie te regelen. Wanneer er iets met de computer geregeld dient te worden en u bent daar niet handig in -of u heeft er geen – dan doen wij het samen en indien nodig, gebruiken we onze laptop.
Uw financiële administratie blijft in vertrouwde handen en bij u thuis. U hoeft er geen zorgen meer over te hebben of steeds over na te denken, omdat wij dat voor u doe.